lemorvandiau Posté(e) 4 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 4 décembre 2008 For you parfaitelumiere; Heights Quarry: Citer
parfaitelumiere Posté(e) 5 décembre 2008 Signaler Posté(e) 5 décembre 2008 ok,please send me the first one,thanks! And can you pkease join the specimen from blue circle quarry,and the little one fro Fraser's hush! Citer
lemorvandiau Posté(e) 7 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 7 décembre 2008 What firt one ? Height mine? for frazer's hush just a little wait.... Citer
parfaitelumiere Posté(e) 12 décembre 2008 Signaler Posté(e) 12 décembre 2008 no,the one from the Height's quarry of course. I have to take some shots... Citer
lemorvandiau Posté(e) 16 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 16 décembre 2008 Me too, I'll send you some shots of hilton mine, height mine and frazer's hush. See you soon. :coucou!: Citer
parfaitelumiere Posté(e) 20 décembre 2008 Signaler Posté(e) 20 décembre 2008 hey,what about tins of all over the world? Except uk's specs,we can see twins from Nagar in Afganistan,Yaogangxian in China and Naica in Mexico,and from Erongo in Namibia. I have seen specs from Jorf in Morroco,and nearer,from Le Burc and Valzergues. erongo(key's minerals) yaogangxian(mindat,j fisher) Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 Cool ! Wait a minute I post some shoots, it could interests you. Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 HEIGHTS MINE 85 x 70 Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 HILTON MINE 50 x 40 cristal 29 mm Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 HILTON MINE too Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 LADYWASH MINE Bi-coloured Citer
parfaitelumiere Posté(e) 21 décembre 2008 Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 I have seen pics of killer pieces from Blue circle,and other locations,I heve contacted the seller of course! He told me he has to look after the items... For the moment I have only baught this one: Rogerley mine,the twin is just one ich across. MAybe I have found mytwin from Frazer's hush,just a single,and just the good size! Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 Good. If you have some cabinet size piece of english fluorite I TAKE Citer
parfaitelumiere Posté(e) 21 décembre 2008 Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 I have no cabinet size specimens,the biggest one is the one from heights mine. This one is 5 or 6cm accross,but I would prefer only single twins...,lieke this: Frazer's hush or this: blue circle heights mine except the fisrt one(in the next few days maybe)and the second one too(I hope!)these are not mine. but this one is! Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 Very nice twins I could be interested in your 5-6 cm specimen, if you have some photo. Citer
lemorvandiau Posté(e) 21 décembre 2008 Auteur Signaler Posté(e) 21 décembre 2008 La pièce dont je te parles: Citer
lemorvandiau Posté(e) 9 février 2009 Auteur Signaler Posté(e) 9 février 2009 Blue circle again: Citer
mineralparangon Posté(e) 15 avril 2009 Signaler Posté(e) 15 avril 2009 I am looking for specimens from Rotherhope fell mine - Black burn area - Alston Moor . and can study all proposals, in purple and yellow tones. Citer
mineralparangon Posté(e) 4 juillet 2009 Signaler Posté(e) 4 juillet 2009 Quelqu'un connaît-il la concession de Joplin dans le Weardale, est-ce près de Stanhope ? Une carrière, une mine; voisine de Rogerley, Cement Quarry, ou Heights ? Citer
Haritza Posté(e) 30 juillet 2009 Signaler Posté(e) 30 juillet 2009 Citation Or use japanese language!.... mort de rire.gif 良い 乃公 見 考える思う 再来週!!!! (ok I will think about the next week!!) og på dansk? (And in danish?) Sorry, but my english is an english of two years of school (lv2) Good bye Haritza Citer
Messages recommandés
Rejoindre le sujet et participer
Pour poster un message, il faut créer un compte membre. Si vous avez un compte membre, connectez-vous maintenant pour publier dans ce sujet.